Αναζητητής θαυμάτων - Η αυτοβιογραφία ενός υιού - Ιωάννης Κουλάνης


 Καλημέρα βιβλιοφιλοι μου, καλή εβδομάδα! Σήμερα έρχομαι να σας μιλήσω για ένα βιβλίο που ανήκει στην κατηγορία των βιβλίων αυτοβελτιωσης αλλά όχι με την παραδοσιακή άποψη. Τι εννοώ ; Τα περισσότερα βιβλία που ανήκουν σ'αυτή την κατηγορία σου λένε κάνε αυτό , κάνε εκείνο και θα αλλάξει η ζωή σου μαγικά , πολλές φορές είναι γραμμένα για μια πραγματικότητα που ξεπερνά, τουλάχιστον, τα ελληνικά δεδομένα . Έχω διαβάσει αρκετά γιατί είναι από το αγαπημένο μου είδος , το συγκεκριμένο λοιπόν βιβλίο ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. 

Ο συγγραφέας δεν σου δίνει τα μαγικά κουμπιά που θα αλλάξουν τη ζωή σου από τη μια στιγμή στην άλλη . Μέσα από ιστορίες σε ολόκληρο τον κόσμο ο συγγραφέας εξηγεί και σου φανερώνει αλήθειες τόσο απλές και τόσο αυτονόητες που κάθε άλλο παρά αυτό είναι . Μας μιλάει για καταστάσεις όπως είναι οι σχέσεις , ο θάνατος, η προσφορά , η απώλεια , η επικοινωνία και πολλά άλλα τα οποία εμείς σ αυτή τη γωνιά του πλανήτη τα βλέπουμε με εντελώς διαφορετική ματιά από ότι θα τα έβλεπαν οι άνθρωποι στην Κούβα για παράδειγμα. 


Συγκεκριμένα κάτι το οποίο διάβασα μέσα στο βιβλίο και θα μου μείνει είναι για τους ανθρώπους στην Κούβα . Άνθρωποι "φτωχοί" για τα δικά μας μάτια , άνθρωποι χωρίς δουλειά ήταν τόσο χαρούμενοι και ευτυχισμένοι . Πιο αναλυτικά αυτό που μου εντυπωσίασε είναι η σκέψη ότι , τα προβλήματα υπάρχουν , θα υπάρχουν και δεν πρόκειται να αλλάξει γιατί εγώ θα πρέπει να σταματήσω να χορεύω ! Να κάνω κάτι τόσο απλό που μου δίνει χαρά όπως ο χορός, κάτι το οποίο γεμίζει ευτυχία την ύπαρξη μου . 

Άρα λοιπόν για τους ανθρώπους στην Κούβα ο χορός είναι ευτυχία παρόλο τον πόνο, την φτώχεια που περνάνε είναι ευτυχισμένοι γιατί δεν σταματάνε να χορεύουν. Με άλλα λόγια το να σταματήσεις τα προβλήματα είναι δύσκολο αλλά το να κάνεις πράγματα τα οποία σε κάνουν ευτυχισμένο δεν είναι καθόλου δύσκολο και καθόλου ακατόρθωτο! Ευτυχία δεν είναι το αποτέλεσμα των εξωτερικών συνθηκών είναι η εσωτερική δουλειά του καθενός! 

Γι αυτό που σας μίλησα πριν λίγο και για τόσα άλλα το συγκεκριμένο βιβλίο ήταν ένα ευχάριστο και γεμάτο γνώσεις ταξίδι! Ένα ταξίδι που μίλησε για κάτι ακόμα σημαντικό! Για την αγκαλιά! Κάτι τόσο απλό και όμορφο και συνάμα τόσο σημαντικό που το ξεχνάμε ! Τι πιο ωραίο από μια σφιχτή αγκαλιά! 

Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα! Ακόμα και αν αυτά τα βιβλία δεν είναι από τα βιβλία που διαβάζετε , το συγκεκριμένο βιβλίο σας ετοιμάζει για ένα ταξίδι σ ολόκληρο τον κόσμο! Είναι ωραίο να διαβάζεις για ανθρώπους σε μέρη του πλανήτη που δεν έχεις επισκεφθεί! 

Από μένα 4/5 ⭐⭐⭐⭐

Περίληψη :

Τι είναι πολυτιμότερο στον άνθρωπο; Πώς αντιμετωπίζουμε τις χαρές και τις λύπες της ζωής; Τι μας κάνει ευτυχισμένους και που θα το βρούμε;

Οι ιστορίες ενός ταξιδευτή του κόσμου και της ψυχής, μέσα από τα μάτια ενός Αναζητητή θαυμάτων.

Αληθινές ιστορίες που θα αγγίξουν την ψυχή σας μέσα από περιπλανήσεις σε Ινδία. Βενεζουέλα, Μαρόκο και πολλές άλλες χώρες. Αποστάγματα εμπειριών, διδάγματα που αφυπνίζουν την συνειδητότητά μας και θα ταρακουνήσουν τον αναγνώστη σαν μια ισχυρή σεισμική δόνηση αναπροσδιορισμού των αξιών για τον αστικό μας πολιτισμό.

Το βιβλίο αυτό βοηθάει τον αναγνώστη να βρίσκει μόνος του τις απαντήσεις στους υπαρξιακούς του προβληματισμούς. Είναι ένα εγχειρίδιο - καθοδηγητής μετάλλαξης από το: "Ποιος έχω γίνει;", "Τι θέλω;" και "Τι κάνω;" στο "Ποιος πραγματικά είμαι!", "Τι ειλικρινά έχω ανάγκη!" και "Ποια αληθινά είναι η αποστολή μου!" 

Σχόλια