Γυμνές ψυχές - Αντωνία Βελισσαράτου

 


Καλημέρα βιβλιοφιλοι μου, τι κάνετε; 

Σήμερα έρχομαι με κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα , έρχομαι με μια πανέμορφη ποιητική συλλογή που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ιωλκός . 

Η συγγραφέας μέσα από τα ποιήματα της μας φανερώνει μια μεγάλη αλήθεια , ότι η ζωή μας είναι ένα συνεχόμενο εσωτερικό ταξίδι . Ένα ταξίδι της ψυχής αλλά και του νου μας ! Ένα ταξίδι εσωτερικής καλλιέργειας και αναζήτησης , αναζήτησης για το καλύτερο! 

Μικρά και μεγάλα ποιήματα απαρτίζουν το συγκεκριμένο βιβλίο γεγονός που το κάνει ευχάριστο και εύκολο. Η γραφή της συγγραφέως είναι εύκολη και καθόλου κουραστική , μου άρεσε πάρα πολύ γιατί με απλά λόγια μίλησε στην καρδιά μου . Δεν είμαι λάτρης της ποίησης, δεν έχω διαβάσει πολλές ποιητικές συλλογές αλλά η συγγραφέας κατάφερε να με αγγίξει και να με κάνει να ταυτιστώ με τα συναισθήματα που περνάει από τα ποιήματα της . 


Αγαπημένο ποίημα " Ψυχή μου " , μου έμεινε ένα κομμάτι του ποιήματος που λέει : " εδώ που φτάσαμε όλα οδηγούν σε διψασμένα χείλη για αλήθεια" μου φαίνεται τόσο πραγματικό και μια φοβερή αλήθεια των καιρών μας ! 

Ένα συνεχόμενο και αέναο ταξίδι! Μου άρεσε πάρα πολύ! Και σίγουρα με προβλημάτισε και με άγγιξε! 

Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!

4.5/5 ⭐⭐⭐⭐✨

Σχόλια