Ο φόνος είναι χρήμα - Πέτρος Μάρκαρης

 


Καλημέρα βιβλιοφιλοι μου , χρόνια πολλά!! Σήμερα σας έρχομαι με ακόμα ένα αστυνομικό βιβλίο , το βιβλίο του Πέτρου Μάρκαρη το "Ο φόνος είναι χρήμα" από τις εκδόσεις Κείμενα. 

Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο της αστυνομικής λογοτεχνίας. Το ξεχωριστό με το συγκεκριμένο βιβλίο είναι ότι είναι τόσο καλό γραμμένο που θυμίζει ελληνική αστυνομική ταινία . Οι διάλογοι αλλά και οι περιγραφές του το κάνουν πολύ παραστατικό και είναι σαν να παρακολουθείς σε μια γωνιά την ροή της ιστορίας . Ταυτόχρονα σου ξυπνάει και πολλά συναισθήματα καθώς παρουσιάζει το πρόβλημα του ρατσισμού και το σκεπτικό μερικών ατόμων ενάντια στο διαφορετικό.


Ήταν η πρώτη μου επαφή με τον συγκεκριμένο συγγραφέα και ομολογώ δεν το μετάνιωσα καθόλου . Ένα βιβλίο που κρατάει το ενδιαφέρον και ταυτόχρονα αγγίζει πολύ σοβαρά θέματα, ένα βιβλίο σοβαρό και ταυτόχρονα με πινελιές χιούμορ και απλές οικογενειακές στιγμές.  Το μόνο που θα πω είναι ότι θα ήθελα λίγο περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες στο κομμάτι των φόνων , δεν ξέρω ίσως να ευθύνεται η επιρροή που έχω από προηγούμενα αναγνώσματα μου αλλά μου φάνηκαν ότι δεν ήταν τόσο καλά ανεπτυγμένοι και μελετημένοι όσο θα ήθελα εγώ ! Ο τίτλος του βιβλίου είναι τόσο τεράστιος με το περιεχόμενο που ήταν υπέροχη λεπτομέρεια! Μια πολύ δυνατή γραφή , για ένα πολύ ενδιαφέρον ταξίδι!

Από μένα 4/5 ⭐⭐⭐⭐

Περίληψη :

Αθήνα 2019. Οι ανισότητες ολοένα και μεγαλώνουν. Η πολιτική ηγεσία αναστατώνεται από τους φόνους ξένων επενδυτών. Μοναδικό κοινό στοιχείο ένα τραγούδι.

Ο αστυνόμος Κώστας Χαρίτος καλείται να εξιχνιάσει τα εγκλήματα που έγιναν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ταυτόχρονα σε ένα άλλο σημείο της πόλης, ένα κίνημα γεννιέται. Το "κίνημα των φτωχών".

Στο 13ο του μυθιστόρημα ο διεθνής συγγραφέας Πέτρος Μάρκαρης προσφέρει μια έκπληξη στους αναγνώστες του: ο αστυνόμος Χαρίτος δεν είναι ο μόνος πρωταγωνιστής...

Σχόλια