Η ΈΒΔΟΜΗ ΑΠΌΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΊΔΥΜΑ ΠΕΤΡΆΔΙΑ - ΓΙΏΡΓΟΣ ΣΤΑΘΗΣ

 


Καλησπέρα βιβλίοφίλοι μου τι κάνετε ; Σήμερα έχω μια πάρα πολύ ωραία ιστορία για σας ,  το βιβλίο του Γιώργου Στάθη " Η 7η απόγονος και τα δίδυμα πετράδια"  από τις εκδόσεις Υδροπλάνο. Το συγκεκριμένο βιβλίο μου άρεσε πάρα πολύ , κάθε βράδυ έβρισκα τον εαυτό μου να ανυπομονεί να το πιάσει για να δει τι θα γίνει στη συνέχεια . 

Είναι μία ιστορία η οποία μας δείχνει τη δύναμη που κρύβουν οι άνθρωποι και συγκεκριμένα θα μιλήσω για την ηρωίδα η οποία Θάλεια είναι ένα μικρό κορίτσι 17 χρονών με πολύ μεγάλη δύναμη και αποφασιστικότητα .

Μου άρεσε πολύ σαν βιβλίο γιατί οι περιγραφές του δεν ήταν πολλές ,ήταν τόσες όσες χρειαζόταν για να σε μεταφέρουν και σένα μέσα στην πλοκή της ιστορίας.

Οι ήρωες είναι πάρα πολύ δυνατοί χαρακτήρες με πρωταγωνίστρια τη Θάλεια. Η Θάλεια κρύβει μέσα της όλες τις ηθικές αρχές αλλά και τις αρετές που θα έπρεπε να έχει ο κάθε άνθρωπος . Είναι δυνατή, δεν το βάζει κάτω ,πολεμάει ,ξέρει ποια είναι, μπορεί να ταλαντεύεται αλλά βρίσκει τον εαυτό της , αγαπάει τους φίλους της , αγαπάει την οικογένειά της και κάνει τα πάντα για να προστατεύσει όσους αγαπάει. 


Ένα στοιχείο που μου άρεσε ακόμα πάρα πολύ στο βιβλίο ήταν τα διάφορα αποφθέγματα πού βρίσκονται στα λατινικά και συγκεκριμένα ένα μου έχει μείνει , είναι αυτό που βρίσκεται στο οπισθόφυλλο του βιβλίου το οποίο γράφει : << ή θα βρω το δρόμο ή θα ανοίξω δρόμο >>

Είμαι σίγουρη ότι θα δούμε πολλά ωραία πράγματα από το συγγραφέα .Αν δεν κάνω λάθος είναι το πρώτο του βιβλίο και ομολογώ με έκανε να θέλω να διαβάσω και άλλα από αυτόν .

θα σας αφήσω την περίληψη του βιβλίου από κάτω και για μένα αν θέλετε κάτι όμορφο με μηνύματα τα οποία περνάει μέσα από την ιστορία να διαβάζεται ξεκούραστα , χαλαρό και πολύ πολύ γλυκό διαβάστε το ! 

Η Θάλεια, ένα 17χρονο κορίτσι, μεγάλωσε σε μια καλύβα αγνοώντας την πραγματική της κληρονομιά και όσα της ανήκουν. Μέχρι τη στιγμή που ένα πετράδι μπαίνει στη ζωή της και αλλάζει όλα όσα ξέρει μέχρι τώρα. Ένας νέος, μαγικός κόσμος ανοίγεται μπροστά της γεμάτος δυνάμεις και μυθικά πλάσματα και η Θάλεια καλείται να ξετυλίξει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, πιο γρήγορα από όσο φανταζόταν.


Σε έναν αιώνιο πόλεμο ανάμεσα στο καλό και το κακό, το δίκαιο και το άδικο, τα ιδανικά και το συμφέρον, μια προφητεία περιμένει να βγει αληθινή. Κι αν όλοι πιστεύουν στη Θάλεια ότι θα τα καταφέρει, πόσο εύκολο είναι να πιστέψει και η ίδια στον εαυτό της;

Από μένα 5/5 ⭐ ⭐⭐⭐⭐

Σχόλια