Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


Καλησπέρα βιβλιόφιλοι μου, τι κάνετε; Καλώς ορίσατε στην δική μου γωνίτσα, από εδώ θα σας λέω αναλυτικά την άποψή μου για τα βιβλία που διαβάζω και που έχω διαβάσει κατά καιρούς. Ήθελα πολύ καιρό τώρα να κάνω την σελίδα αυτή καθώς τα βιβλία είναι ένα θέμα που αγαπώ πολύ, με ενδιαφέρει πολύ εξίσου. Εδώ θα μοιραζόμαστε τις απόψεις μας, με σεβασμό καθώς, ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει και να εκφράζει την γνώμη του ελεύθερα.
Το σημερινό άρθρο αν και δεν θα ήθελα να ξεκινήσω το blog μου με βιβλίο που δεν κατάφερα να τελειώσω, αφορά το '' Η άλγεβρα της ευτυχίας '' του Scott Galloway από εκδόσεις Κλειδάριθμος.
Αρχικά να τονίσω ότι έχω διαβάσει παρά πολλά βιβλία από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος και δεν έχω τίποτα προσωπικό αλλά αυτό το βιβλίο....... δεν!
Σας αφήνω τα στοιχειά που γράφει το βιβλίο από πίσω:
Βασικοί κανόνες για μια ευτυχισμένη ζωή: Πλούτος = έσοδα > έξοδα. Η βαρεμάρα είναι σέξι όταν άφορα την καριέρα σου, δίνε σημασία στις λεπτομέρειες όσο είσαι νέος, ζήσε σε πόλη, καλές διακοπές > κάλο αυτοκίνητο, η ισορροπία είναι μύθος, η τύχη είναι συνάρτηση του θάρρους, ο Στιβ Τζομπς ήταν μ@ λ@ κ@ ς
Επιτυχία = επίμονη - αποτυχία, μην αφήνεις τους ανθρώπους γύρω σου πεινασμένους, μην ακολουθείς το πάθος σου, ίδρωσε πιο πολύ από τους άλλους.

Αυτά γράφει από πίσω, λοιπόν μπορεί ο συγκεκριμένος καθηγητής να είναι ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος και συγγραφέας αλλά προσωπικά δεν αποκόμισα κάτι από αυτό το βιβλίο. Ίσα ίσα θα έλεγα ότι πιο πολύ σε σύγχυση βρίσκομαι απ ότι σε ηρεμία και σ αυτό γλυκό αίσθημα που σε αφήνει το βιβλίο που είχε κάτι να σου προσφέρει, το βιβλίο που άλλαξε κάτι μέσα σου.
Θα έλεγα ότι ανήκει σε ένα είδος προσωπικού ημερολογίου, δίνει ένα τίτλο σε κάθε κεφάλαιο και αναλύει μετά ένα γεγονός από τη ζωή του, σε ορισμένες περιπτώσεις εξηγεί σε άλλες πάλι όχι. Πιο πολύ με μπέρδεψε απ' ότι με βοήθησε.
Δεν κατάφερα να το τελειώσω. Το πάλεψα, του έδωσα πολλές ευκαιρίες και μάλιστα ίσως γι' αυτό να άργησα να το τελειώσω αλλά δεν τα κατάφερα. Είναι πολύ μονότονο, σε σημείο απλά σε κάποια σημεία να ψάχνω κάτι σε αυτό το βιβλίο να με κρατήσει να συνεχίσω.
Τι να πω, ίσως να φταίει που είμαι φιλόλογος, εγώ και η άλγεβρα δεν τα πηγαίναμε ποτέ καλά!
Πείτε μου εσείς τη γνώμη σας, το έχετε διαβάσει; Πώς σας φάνηκε;; Να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία; Τι λέτε;
Τα λέμε πάλι σύντομα εδώ και στο instagram! 
5/10 sorry αλλά έτσι αισθάνομαι ! 
insta: BOOKDREAMERANDHOPER

Σχόλια